Hej igen!

Hej!

Nu har jag inte bloggat på några dagar, jag har varit i Lund och hälsat på min pojkvän nämligen! Ja. Det var helt underbart och jag saknade honom så fort jag satte min fot på tåget hem. Vi kommer inte träffas på 5 veckor nu, det känns...jobbigt. Men jag ska ju åka till Thailand 12 dagar där emellan så helt synd är det inte om mig;)

Jag borde plugga nu, har kemiprov imorgon. Men det går bara inte. Frida smsade mig att hon var kass på att plugga och knappt hade gjort det, då kändes det lite bättre. Hahha. Då är jag inte ensam om att inte plugga iallafall. Fast Frida är så smart så hon kommer klara provet galant imorgon är jag övertygad om, såna som jag måste slita lite mer för att få bra betyg...


Kommentarer
Postat av: torkel

saknar dig också älskling. Men provet imorgon kommer gå jäääääääääättebra!

2009-10-12 @ 21:59:54
Postat av: Frida

Jag måste tyvärr också slita mycket för betygen. Men tack för att du säger att jag är smart ;) Du är också smart, Agnes. Du kan mer än du tror!

2009-10-16 @ 13:31:32
URL: http://mangosorbet.blogg.se/
Postat av: Frida

Jag måste tyvärr också slita mycket för betygen. Men tack för att du säger att jag är smart, det är du också Agnes ;) Du kan mer än vad du tror!

2009-10-16 @ 13:36:00
URL: http://mangosorbet.blogg.se/
Postat av: Frida

Oj, nu kom två nästan likadana kommentarer.. trodde inte att den första skulle dyka upp, men det gjorde den, den jäkeln :)

2009-10-16 @ 13:36:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0