Leeedig

Hej!

Igår hade jag en väldigt trevlig dag/kväll/natt. Eftersom att vi är lediga idag så åkte jag,Jennifer och Lisa hem till Frida. Vi kollade på massa filmer, bla disneyfilmer som man blir helt nostalgisk av. Sen slutade det med att vi sov där. Fast jag sov under de flesta filmerna också eftersom att jag var sjukt trött. Mysigt var det.

Som sagt är vi lediga idag. Jag hade tänkt att gå ut till stallet och rida lite, och sen bara ta det lugnt. Skulle egentligen göra en hemtenta men jag har glömt alla papper i skolan så jag får göra det imorgon istället. Jag kan också sitta och göra den på tåget till Lund på fredag.

I går så hade vi också jobbinterjvuer i engelska också. Jag var nervös för min lärare tycker inte om mig känns det som, iallafall inte förra året. Men jag fick MVG faktiskt, jag blev lite förvånad men glad såklart!

Nu ska jag pallra mig ut till stallet hur som helst. Hoppas ni har en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0