onsdag 21 oktober 2009

Nu är jag hemkommen från skolan. Idag hade vi reklam hela dagen. Vi ska göra massa reklam av strutskött... Ja det var inte vi elever som fick välja ämne utan vår lärare. Jag fick massa gjort, jag gjort en annons, hängskylt, rabattkuponger och direktreklam till brevlådan. Väldigt skönt med tanke på att jag missar en lektion i reklam när jag är i Thailand. Då kan jag liksom slappna av helt där. Ska inte ta med mig något plugg.

Jag ska bara ta det lugnt.

Funderar på att börja packa lite också.. Äsch jag gör nog det på lördag innan vi åker. Jag behöver ändå inte packa så mycket med tanke på att jag ska shoppa massa där. Ska ta med mig 1500 kr att shoppa för, det är lagom tror jag.

 

Nu ska jag göra ingenting fram tills The Hills börjar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0