vakna, gå till skolan, gå hem, ut till stallet, sova och om igen

Den här dagen har varit en helt okej dag hittills. Var på länstidningen, det var väl inte så överdrivet kul.. Vi gick och åt på Nancys som vanligt sen och efter det gick vi upp till skolan och hade några lektioner. Och nu är jag hemma..

Jag är så trött på att gå upp på morgonen, gå till skolan, gå hem, ut till stallet, sova, vakna, gå till sklolan...osv. Jag tjater mycket om att jag ska åka till Thailand nu, men jag känner att det är verkligen något som jag behöver. När jag är där ska jag verkligen bara ta det lugnt och inte göra något annat. Den enda motion jag kommer göra är att gå från hotellet till stranden.

Underbart. Helt jäva underbart.


Kände att det var dags för en bild, så blev en bild på fina Lotus:)


Kommentarer
Postat av: Ouer

Tja nice blogg! Kolla min blogg

2009-10-15 @ 18:05:42
URL: http://ouer.blogg.se/
Postat av: Frida

Åh vad fin! :)

2009-10-16 @ 13:27:18
URL: http://mangosorbet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0