22.50

Det är faktiskt fascinerande att åka tåg, händer alltid något verkar det som. Ibland mindre trevliga saker, som igår när jag såg en kvinna spy i en påse. Dock är det underhållande att höra folks diskussioner. Idag hörde jag tre ungdomar som pratade politik, jag blev riktigt upprörd och ville skrika ´ni vet fan inte vad ni pratar om´, men det gjorde jag inte. Det var även en kille som gjorde slut med sin flickvän i telefon och en rödhårig (kanske inte för att det har någon betydelse) pojke i ungefär 14 års åldern som var så otroligt rolig så jag fick bita mig i läppen flera gånger för att inte skratta högt.

 

I morse när jag satt på tunnelbanan kom det en kille (ja han såg bra ut, verkligen) och satte sig framför mig. Jag reste mig upp lite innan tåget stannade, sen stannade tåget och då tappar jag såklart balansen och råkar sätta mig i killens knä. Jag dog lite. Åh herre min gud vad pinsamt det var. Som tur var skrattade han bara. Sen när jag gick ur tåget vinkade han glatt genom fönstret.

 

Vet inte vad det här inlägget gick ut på. Man måste se de roliga i de mest vardagliga sakerna antar jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0