1549

Idag fick jag ett så otroligt fint brev hemskickat från Malin. Blev så himla glad. Jag vill att alla i hela världen ska veta hur mycket jag tycker om den människan. Jag vill att alla i hela världen ska veta hur mycket hon tycker om mig. Hur mycket vi tycker om varandra. Därför väljer jag att skriva det här;

Agnes Engström,

Du är en av de människor jag triva allra bäst med. Utan dig skulle jag nog vara en annan människa. Du kan verkligen få mig att må bra. Ibland kan du säga eller göra något som får mig att känna mig viktig. Ibland räcker det med bara en blick. Jag vet inte riktigt hur du gör, men jag måste säga att du gör det riktigt bra.

Du vet vad du vill och du är inte rädd att säga vad du tycker. Du är full av energi och har alltid förslag på hur helgen ska spenderas på bästa sätt. Och även fast du oftast är glad och sprudlande kan du visa när du inte mår bra. Jag kanske inte alltid är bra på att prata, men jag är en jävel på att lyssna. Detssutom älskar jag att kramas, så känner du dig någonsin kramsugen är jag inte långt borta.

Du är en av de vänner jag känner att jag skulle kunna ringa mitt i natten. Du finns i min "innersta cirkel" och jag vill inte ha dig någon annanstans. Tack kära vän för att du finns i min närhet.

Kram från Malin

Helt jävla underbar är hon. Dessutom hade hon klippt ihop massa bilder från oss i den "innersta cirkeln". Ingen av oss är nykter på en enda bild. Mycket underhållande.

Kommentarer
Postat av: Elin

Hon är så otroligt underbar den tjejen! Det går bara att beskriva henne med ett ord: bäst. För det är precis vad hon är, vår allra finaste flicka :)

2010-12-24 @ 18:57:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0