Bara en tanke sådär liksom typ bah ah

Tänk hur mycket man påverkas av sina föräldrar egentligen. Även om det är bra eller dåligt så blir man påverkad på något sätt, det går inte att undgå. Jo om man inte träffas dem. Men föräldrar är för mig någon vuxen som tar hand om en. Som Eric är inte min biologiska pappa, men han är ändå min pappa. Eric är ett annat ord för pappa i min värld.

Hur som helst så tänkte jag på en sak idag. Mamma och Eric träffades på jobbet. De pratar mycket om sitt jobb och har alltid gjort. Vid middagsbordet har jag fått höra om deras "APT-möten, livsviktigt frågor, pedagogiskt ledarskap osvosv". Det är helt naturligt för mig liksom.

När jag gick i trean så fick vi en uppgift i klassen. Vi skulle rangordna 3 saker som var bra att ha i livet. De flesta av mina vänner skrev kläder kommer jag ihåg.

Jag skrev utbildning.

Kära nån vad hjärntvättad man kan bli...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0