chill

Godmorgon!

Det är inte nådigt vad kallt det är i mitt rum just nu, usch! Just nu sitter jag och kollar runt lite på kommande tävlingar. Funderar på att starta den 14 mars i Botkyrka, är faktiskt väldigt sugen på det.

Idag ska jag träffa min fina bästa vän som fyllde 19 (!!!) igår. Herregud vad tiden går.. GRATTIS igen till henne iallafall! Jag känner mig som den sämsta vännen för jag glömde hennes present i mitt skåp i skolan. Kommer bli jobbigt att berätta det för henne men hon vet att jag är lite virrig av mig så förhoppningsvis förstår hon det.

Nu ska jag nog ut till stallet eller övningsköra. Ska försöka få tag på Sara också..

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0