Dollyblond!

Ojojoj vad glad jag blev nu! Vi har fått en uppgift i webben att ställa 20 snabbfrågor till någon person, helst intressant person. Då tänkte jag direkt på en tjej som heter Elin, även kallad dollyblond. Hon har en stor blogg och en sjukt snygg stil. Jag läser hennes blogg flera gånger varje dag och tycker hon är sjukt bra!

Jag skickade hur som helst över ett mail och frågade om jag fick ställa henne 20 frågor. Jag tänkte innerst inne "nej gud hon är väl så upptagen och varför skulle hon vilja lägga ner tid på nåt sånt när hon inte ens får betalt". Men jag tänkte att jag ändå kunde fråga. Allting blir vad man gör det till.

Nu fick jag svar iallafall!

Hej!

Det låter jätte roligt, självklart ställer jag upp på det :D <3

Med vänliga hälsningar
Elin Östman, Dollyblond.se

Dessutom är hon jävligt snygg. Jag kommer självklart lägga ut frågorna och svaren sen när det är klart. ÅH!

Nu tycker jag att alla ska gå in och kika på hennes blogg http://dollyblond.se/.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0