INTE okej alltså

JAAAA det går ÄNTLIGEN att ladda upp bilder! Tycker att bloggar utan bilder kan vara lite tråkiga. Skönt att det funkar nu.

Hur som helst vaknade jag idag och tänka "tack gode gud jag känner mig bättre". Jag sa faktiskt det högt till och med. Sen gick jag in på toaletten, såg mig själv i spegeln och tänkta "OH.MY.GOOOOD". Mycket snack med gud idag, men iallafall. Det jag såg var att mina läppar hade sprucket och var helt blodiga. Eftersom att jag är så täppt i näsan så kan jag bara andas med munnen. Även det är svårt för att jag har så mycket slem i halsen.. Mina läppar är nu förstörda. Hoppas det går över snart för det här är inte okej alltså.

Dessutom mår jag inte alls bättre som jag trodde när jag vaknade... Nu ska jag kolla på en film eller nåt. Hörs senare!


Kommentarer
Postat av: Johanna

åh jag hatar att vakna på morgonen och vara täppt och känna att läpparna är alldeles torra och spruckna, men du får krya på dig! :)<3

2010-02-02 @ 20:34:31
URL: http://andieanderssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0