och alla bara pratar är det sant och jag har hört om dom

Jag blir så himla rastlös av att bara vara hemma en hel dag. Och jag blir frustrerad och sällskapssjuk när jag är ensam. I bris på socialt mänskligt umgänge så har jag varit mycket med hundarna idag. Jag har lagat pannkaka åt dom (och mig såklart), låtit dom ligga i fåtöljen med mig (förlåt mamma och eric), gått promenader och pratat med dom.

Kände mig dock lite patetisk när jag pratade med Lisa så här typ  när vi var ute "nej men åh vilken fin sten du har hittat Lisa, gud vad fin, verkligen otroligt fin blablabla" Ja jag måste prata och då tar jag till alla medel som finns. Än har det inte gått så långt att jag har börjat prata för mig själv. Observera att jag sa än.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0