Ska sova nu

Har varit vaken sedan 04.00 i morse. Vaknade i Skåne, tog tåget upp till Södertälje, gick i skolan och kom hem och däckade. Usch vad jag är trött. Men det var så värt att få sova en extra natt med Torkel.

För övrigt har vi haft en underbar helg och jag ville inte att den skulle ta slut, som alltid. Jag älskar honom.

Den här veckan ska jag jobba massa inför UF mässan på onsdag, stå på mässan, gå i skolan, vara med några vänner på fredag, förhoppningsvis träffa Sara i helgen, eventuellt kolla resa inför sommaren mm. Det blir nog bra. Nu ska jag läsa och sen sova. Skriver mer imorgon.

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

fin blogg :)

www.hannahhp.blogg.se

2010-02-09 @ 13:11:46
URL: http://hannahhp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0