Time will tell

Nu är jag tillbaka och här för att stanna. Okej det var inte så längesedan jag bloggade, mennu ska jag blogga mer. I helgen har Torkel varit här. Vi har varit och bott i sthlm, sett I love you Philip Morris (ganska störd film), ätit god mat och massa mer. Fick även veta att när han och hans vänner åker till Prag så ska de bo ovnapå en strippklubb. Hm..

Har de 2 senaste nätterna drömt att jag varit utomlands med Jennifer, Frida och Malin. Första natten drömde jag att vi var utklädda till spice girls och festade. Andra natten drömde jag att vi var på stranden och blev jagade av jättesköldpaddor. Vår resa kommer bli gaaalen och jag ser så mycket fram emot den. Åh.

Imorgon ska jag och massa till sthlm och hämta ut teaterbiljetter, handla presenter och ja. Tiden lär visa. Sedan tror jag att vi skulle ha filmmaraton. Time will tell.

Hörs snart:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0