.

Vaknade imorse vid 6.  Kände att jag mådde lite illa, sprang in till toaletten och det kändes som jag skulle spy. Jag gjorde inte det som tur var, men jag har mått så otroligt illa hela dagen. Gör det nu.

Ska iallfall åka till skolan imorgon. Jag måste. Har en redovisning och på spanskan ska vi prata om spanskaresan som vi ska göra i april. Min spanskalärare ringde mig idag och sa att de var fler spanjorer än vi svenskar, så när de ska bo här så måste någon ta emot två. Hon frågade mig och jag sa att det gick bra att två bor hos mig. Vet inte om det är bra eller dåligt.


Kommentarer
Postat av: ange

heej, vad fin din blogg är, vill du kolla in min?? Den heter www.lillajagange.blogg.se Jag heter också Agnes. Snälla gör det /// Ange :DD

2010-01-15 @ 10:11:24
URL: http://lillajagange.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0