Firat Frida!

Igår skrev jag inte i bloggen, jag var nämligen hemma hos Frida och firade att hon har fyllt år. Hon fyllde år den 10e och då gick hon självklart ut. Men vi småttingar är ju för små för att följa med ut på krogen. Än så länge iallafall! Vi hade det väldigt bra med skratt och kras (jag hade sönder ett glas med mina tänder och min mun, men det gick bra). MYcket roligt iallafall och tack för det Frida!

Idag har jag sovit typ.. haha grmyt trött är jag. Men så låg jag och jennifer och pratade till klockan 2. Och hon gick upp kl 6 för att gå till jobbet. Stackarn! När hon väckte mig för att säga hejdå kunde jag bara säga "ööööhaaahee". Tihi.

Nej men nu ska jag sova mer typ, det gäller att passa på när man ärledig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0