NICE

GAH VAD SKÖNT! Nu har jag gjort klart samhällsprovet, matteprovet och allt som ska in med UF den här veckan. Puh. Det med UF som vi ska lämna in är allt från budget till affärsplan mm. Sjukt mycket. Men jag och Malin gjorde en folder till företaget som blev så snygg.

Efter skoldagen var vi en del som gick och åt på Nancys, sen gick jag och Malin på stan och gjorde lite grejer. Köpte bland annant present till Frida som har fyllt år. Hon kommer nog bli jätteglad för presenterna!

Nu ska jag gå ner och baka inför imorgon. Vi i spanskagruppen ska baka till lärarna och samla in pengar inför vår spanskaresa. Jag  hoppas det inte är några som glömmer. Alexander och Kevin har båda smsat mig och trott att vi skulle göra det till någon annan dag. Men nehej, så dom kommer ha gjort det till imorgon också hoppas vi.





Well, nu ska jag väl sätta igång. Jag tycker inte om att baka.

Kommentarer
Postat av: kristina

Den här veckan har varit helt sjukt jobbig! Jag önskar min grupp var lika aktiv med allt på UF!

2010-01-20 @ 19:51:12
URL: http://kristinask.blogg.se/
Postat av: torkel

Man blir tjock av att äta så mycket på Nancys! Lovar...

2010-01-20 @ 21:38:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0