Nu köööör vi (jag)

Godmorgon! Eller snarare god förmiddag, klockan är redan tolv ju..

Idag ska jag köra till vagnhärad och träffa min bästa vän, ska bli väldigt trevligt. Senare ikväll ska jag köra hem till min pojkvän och sova där.

Just nu försöker jag köra så mycket som möjligt. Jag SKA ta mitt körkort när jag är 18. Kanske ska ha det som ett nyårslöfte? Jo jag bestämmer det nu. Att köra är inte så svårt, det är det där med teorin som är jobbig. Eller jag kan inte säga att det är jobbigt för jag har inte läst en enda sida i teorinboken. Det måste jag ändra på. Tänk att kunna köra vart man vill och när som helst och inte behöva kolla busstider och gå en massa. En sån frihetskänsla!



Underbara vän.

Kommentarer
Postat av: Mamma Maria

Du är så duktig på att köra nu!!!! Kul!

Kram

2010-01-08 @ 19:40:48
Postat av: Anonym

Men guuud! Vilken bild på mig xD

2010-01-11 @ 19:16:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0