Opepp

Jag känner mig så opepp på att ha matteprov imorgon. Ellen berättade att en klass förra året (behöver inte säga vilken) så var 4 av 32 godkända i matte B och 28 fick alltså IG på hela kursen. Det får mig att känna mig mer osäker inför provet.

Well det värsta som kan hända är att man får IG på provet och man får göra omprov. Matte B är det enda ämnet som jag är nöjd med om jag får G i. I de andra ämnena är det inte acceptabelt, eller jag skulle bli väldigt besviken på mig själv. Men detta ämne är ett undantag.

Nåja. Nu ska jag plugga på matten. Eller nej jag ljuger, jag vet att jag inte kommer göra det så varför ens skriva det? Jag ska sova nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0