Spanien, here we come!

Okej. Det förra inlägget kanske inte var så kul att läsa. Mina föräldrar är skolchefer och biträdande rektorer så jag är hjärntvättad av skolprat. Kommer ihåg när jag gick trean och vi skulle lista 3 saker som var viktigast i våra liv. Jag skrev att utbildning var en av dem. Jesus sånt skriver man ju inte som liten. Tror jag inte ens visste var det var.

Jag kan berätta en rolig sak iallafall. Nu har vi bokat resan till Spanien! Den 20-25 mars. Mycket roligt, mycket bra. Frågan är bara vem jag ska sova hos. Jag tar ju hem två spanjorer eftersom att jag tar Amandas för hon kunde inte ta hem någon. Time will tell.

Nu ska jag plugga spanska!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0