Två av mina tre fina hästar

Igår la jag ut Paloma på annons på hastnet.se. Det har redan hört av sig folk som är intresserade, kul!

Idag tog jag och Ellen lite kort på Paloma och Justin (hennes avkomma), som snabbast. Blöta och rufsiga är dom, men ändå söta.









Ett av kortet var från i somras. Om ni gissar rätt på vilken bild det var så är ni bra.

Och nu ska ni få se en otroligt söt bild på Justin när han bara var några dagar gammal.




Har även en bild på honom när han precis kom till världen och ut från..ah ni vet. Kan dock vara lite känsligt om man nu är känslig av sig. Men vem vet, jag kanske visar den någon gång...?



Kommentarer
Postat av: Charlotte

Fler av dina hästar som ska säljas alltså. Tråkigt! Är det någon som har varit och kollat på Max? :)

2010-01-19 @ 16:36:19
Postat av: Agnes

Ja fast paloma är triangelmärkt så hon ska bara säljas som sällskapsponny. Har massa andra hästar som ska rida in nu. Nej tyvärr inte än"/

2010-01-19 @ 18:20:23
Postat av: Anonym

i vilket stall står du i??

2010-01-23 @ 14:11:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0