Paralyzed

Jag hatar att myggor verkar tycka om mitt blod. Ligger och försöker sova men det går inte för det kliar över exakt hela kroppen. Har till och med ett myggbett på min bula jag har i pannan från i onsdags när en kille vände sig mot mig på dansgolvet och samtidigt råkade slå en glasflaska på min panna, jävla typ alltså.

Har även svårt att sova för jag är helt ensam ikväll, vet inte när jag sov ensam sist. Antingen har jag sovit med Torkel eller med en vän. På senaste tiden börjat drömma mycket mardrömmar, för några dagar sedan drömde jag t.ex. att jag skulle gifta mig. Drömde att jag gick där i gången (vet inte vem jag skulle gifta mig med) och jag fick panik. Tänkte saker som "är det här rätt? kommer jag ångra mig för resten av mitt liv? vem fan ska jag gifta mig med? osv." Och inte nog med det, när jag var halvvägs i gången så sprack min klänning.


Torkel kom upp och skulle ge mig en puss och säga hej då för han skulle gå till jobbet och beskrev mig så här " Du rullade runt med ögonen under ögonlocken, ryckte i hela kroppen och sen spärrade du upp ögonen och såg på mig och sa - Torkel jag ska aldrig gifta mig! "


Nu ska jag sova, lär ju drömma mardrömmar inatt också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0