Inatt finns ingen väg tillbaks, ingen alls.

Nu är jag äntligen hemma! Har jobbat i princip hela förra veckan och då sovit i Hejsta (det "gamla" huset vi håller på att sälja, det är komplicerat). Torkel har även han jobbat så vi har varit ensamma i Hejsta hela veckan. Mitt nya jobb på hemtjänsten är för övrigt...spännande. Man vet aldrig vilka personer man får möta och de flesta är så otroligt gulliga så jag inte vill gå därifrån.


Igår var jag förövrigt nära på att bada. Torkel bar mig ner till vattnet med våld, men när jag insåg hur kallt det var så skrek och rev jag honom så han var tvungen att släppa mig. Jag har inte gjort min baddebut för i år men beräknar att göra det i Grekland som vi åker till på torsdag(!!!!) Det kommer bli underbart och jag ska dit med tre utav mina bästa vänner. Däremot känns det ju sådär att alla av dom är singlar men inte jag. Alexander sa att jag kommer få sitta ensam i baren och beställa drinkar och ha vuxna konversationer med gamla greker, medan de andra "roar sig". Vi får väl se hur det blir med det..


Såg precis ut genom fönstret att det regnar, på min lediga dag. Jag jobbar tisdag och onsdag. Dagen ska hur som helst ägnas genom att tvätta och packa inför resan, träffa "rhodos gänget" + Elin ikväll och prata igenom lite innan vi åker och till sist sova i Hejsta med Dorkel.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0