12.12

Igår skulle jag och Torkel ha det lite mysigt och inviga jacuzzin. Det gick åt helvete. Först börjar det bra och vi sätter oss i det varma vattnet. Plötsligt så ser jag att det flyter runt saker i vattnet. Torkel var nämligen dum nog att sola utan solskydd för någon vecka sedan så han fjäller som en fisk på ryggen. Då är det massa fjäll som åker av när vi badar. Jag får panik. Torkel bara skrattar samtidigt som jag springer upp ur vattnet.


Det värsta är att det är jag som får smörja in honom hela tiden. Jag har nog inte sett något så äckligt tidigare.


Inatt när vi skulle sova så sa jag att han skulle ha tröja på sig när han sov, han vägrade och sa att han inte kunde sova med t-shirt. Jag är väldigt bestämd av mig så det slutade med att han sov helt naken fast med mitt linne på sig. Otroligt rolig syn var det och jävlar vad jag skrattade.


Han kommer hur som helst få sova med linne tills han ser bättre ut på ryggen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0