Ge mig en kyss innan du går, att bygga en dröm på



Håkan jag älskar dig. En dag när jag har mognat lite ska vi gifta oss, du vet bara inte om det än.


Igår var det en helt underbar dag. Jag och några fina vänner låg på min brygga och solade, badade (okej inte jag då), rodde ut med båten och lite så. Jag älskar sommaren. Har försökt att ladda upp bilderna som togs igår, men det funkar inte och det gör mig galen.

Idag cyklade jag till konsum för att handla mat till Ellen och Torkel som jobbar. Hur som helst, när jag var på väg hem så var det en kille som joggade och så kollade han bak på mig och plötsligt stannar han. När jag kommer upp jämsides med honom så börjar han springa och då förstår jag att han ville tävla mot mig. Egentligen borde jag inte tänkte jag, min rygg är åt helvete och jag har ont i knät (ramlade i trappan igår, men det är en annan historia).

Men jag är ju en tävlingsmänniska utan dess like, så jag cyklade och cyklade och cyklade och VANN! Herregud vad glad jag blev. Killen var väldigt vältränad så jag trodde inte det, men ja. Jag skrattade högt för mig själv.

Ikväll blir det utgång med Jennifer, Malin och Alexander. Jag har ett uppsvullet knä efter "incidenten" igår, blå fingrar eftersom jag klämde dom i ett bord, jag är brun på framsidan av kroppen och vit på baksidan. Och juste, jag har fått massa sprutor i båda armvecken så jag har stora rödsprängda blåmärken där. Tänk om folk tror att jag är en knarkare..?

Skitsamma.

Det känns tajt, vi kör.




Igår var det en helt underbar dag. Jag och några fina vänner låg på min brygga och solade, badade (okej inte jag då), rodde ut med båten och lite så. Jag älskar sommaren. Har försökt att ladda upp bilderna som togs igår, men det funkar inte och det gör mig galen.

Idag cyklade jag till konsum för att handla mat till Ellen och Torkel som jobbar. Hur som helst, när jag var på väg hem så var det en kille som joggade och så kollade han bak på mig och plötsligt stannar han. När jag kommer upp jämsides med honom så börjar han springa och då förstår han att han ville tävla mot mig. Egentligen borde jag inte tänkte jag, min rygg är åt helvete och jag har ont i knät (ramlade i trappan igår, men det är en annan historia).

Men jag är ju en tävlingsmänniska utan dess like, så jag cyklade och cyklade och cyklade och VANN! Herregud vad glad jag blev. Killen var väldigt vältränad så jag trodde inte det, men ja. Jag skrattade högt för mig själv.

Ikväll blir det utgång med Jennifer, Malin och Alexander. Jag har ett uppsvullet knä efter "incidenten" igår, blå fingrar eftersom jag klämde dom i ett bord, jag är brun på framsidan av kroppen och vit på baksidan. Och juste, jag har fått massa sprutor i båda armvecken så jag har stora rödsprängda blåmärken där. Tänk om folk tror att jag är en knarkare..?

Skitsamma.

Det känns tajt, vi kör.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0