Om du vill ha mig, nu kan du få mig så lätt.



Idag tog mina fina bästa vän studenten. Hon var väldigt glad, och full.. Det var en härlig blandning hur som helst. Imorgon kommer hon säkert säga att hon inte var full. Men jo Sara, du var det. Det var underbart att höra alla glada jubel, se hur glad Sara var och att jag var tvungen att bli upplyft av Torkel för att ens kunna se något.

Min fina vän.

Nästa år är det jag som står där i vit klänning på flaket och jublar. Tanken gör mig glad och lite rädd. Vad ska jag göra efter det liksom? Jag är ju en sån person som alltid ska ha koll på allt och vara strukturerad och så. Nu känner jag dock att jag bara ska köra på. Det får bära eller brista. Livet är för kort för att vela. Jag kör.

Håkan är förövrigt bäst på att sätta melodi på mina känslor, jag älskar karln.

Alla dansar, och jag tänker
är du också själv?
Var är du ikväll..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0