Jag är en sjuk människa på många sätt

Ischias, urinvägsinfektion, infektionen har spridit sig till njurarna och jag har kanske njursten. Jag har även problem med ryggen så jag måste gå till en ortoped och måste börja gå till en sjukgymnast. Det blev sent på akuten igår så jag ska på återbesök idag och eventuellt röntgas.

Det var vad man kom fram till på akuten igår, får se vad dom säger idag!

Har fått starka mediciner så jag känner ingen smärta just nu. Igår kan ha varit en av de mest förnedrande dagarna för mig. Fick stå i BH och stringtrosor inför många personer och att läkaren var en reletivt ung kille gjorde inte saken bättre, inte heller att mamma var i samma rum.

Jag fick ligga på en hård brits och jag grät. Först skulle dom ta blodprov och då fick jag smått panik för jag tycker inte om nålar. Senare skulle dom sticka mig i armen, då grät och skakade jag och hade dessutom feber. När det väl var klart trodde jag att vi var helt klara. Då hade jag väldigt fel för det kom in en dag och ville ta en spruta på min rumpa! Då brast det på riktigt och jag skrek "nejneeej" och fick verkligen panik. Då slapp jag göra det, haha.

Dom tröck också massa på mig och det var inte vackra ord jag skrek när det gjorde ont.

Nu hinner jag inte skriva mer för jag är hos Malin och vi ska iväg :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0