The new boy




Idag var en bra dag. Jag är glad.



Vet inte varför jag sitter uppe och inte går och lägger mig. Kan bero på att vi sover i Hejsta i natt och jag har alla mina kuddar förutom en i andra huset i Björksjö. Just nu ligger Torkel redan i min säng och har tagit kudden, jag kommer få slåss sen för att få den.



Sara var precis här och vi hade lite "deeptalk". Hon hade druckit och jag måste faktiskt säga att hon blir jävligt smart när hon är påverkad. Då menar jag inte att hon inte är smart när hon är nykter, absolut inte, men hon blir inte som jag och bara pratar strunt när jag är påverkad.



Måste till sist bara tillägga att om ni ska försöka ragga upp mig på krogen så säg för guds skulle inte "Åh Agnes, vilket fint namn. Nästan som den där sjön i Indien, Ganges heter den ju. HAHAHHA... *pinsam tystnad*  Nej men du kanske vill ta en fika någon dag?*


Vi var nämligen en del ute på Stanleys igår vilket inte var att rekommendera. Jag hade så sjukt ont i ryggen så när Torkel hade suttit med mig hela kvällen gick upp för att dansa med dom andra och med andra ord lämnade mig själv (piiinsamt) så dök efter två minuter den där killen med de "roliga skämten" upp. Efter lite småprat dök det där skämtet upp. Eller var det ens ett skämt? Fattade ingenting.


Avslutade det hela med att säga att jag hade pojkvän och pekade på honom när han dansade (det vill säga hoppade runt med Ellen) och sa att vi skulle gå.



Jag gick fram till Torkel och sa:

- Vi ska gå nu.

- Men neeeej varför jag vill stanna!

- VI SKA GÅ NU.

Då gick vi.

Nu ska jag upp och slåss.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0