20 frågor till Dollyblond!

För ett tag sen gjorde jag en intervju med Dollyblond, nu ligger det uppe på hebbewebben som jag skrev till. Här är intervjun som jag gjorde med henne.

Vad är lycka för dig?
Att skratta, vara frisk och känna närhet

Nämn tre saker som ger en perfekt dag.
Skratt, umgänge, upplevelser

Hur långt skulle du gå för att få mer läsare?
Jag skulle satsa allt tills jag gick in i väggen, vilket jag är på vippen att göra med jämna mellanrum.

Beskriv dig själv med tre ord.
Positiv, kreativ, galen

Vad kan du inte leva utan?
Kimmo, min pojkvän(som det känns just nu, gud va cheesy jag är, love it!)

Nämn något som du gör exakt varje dag.
Bloggar? det gör jag varje dag, det känns sjukt när man tänker efter, som att jag inte har något bättre för mig, men så är det.

Vem är din förebild?
Ladygaga - stilmässigt, att hon vågar, och ernst kirchsteiger- tankemässigt, att han uppskattar allt, haha!

Anser du att alla kända bloggare är förebilder?
Nej, det är tyvärr så att många väljer att inte vara en förebild, vilket är förståeligt, men synd just för attman som storbloggare har sådan stor inverkan och påverkan på en stor grupp unga människor.

Vad skrämmer dig?
Döden, jag har regelbunden dödsångest och kan börja gråta i ångest för det när som helst.

Vilken materiell sak är viktigast för dig?
Det måste varadatorn med tanke på att allt finns där, vänner, bilder, minnen, världen

Vad är ditt favoritresemål?
Turkiet är ett land jag varit i flera gånger och alltid älskat.

Vad skulle du aldrig någonsin göra i ditt liv?
Ha sex eller liknande för att lyckas karriärsmässigt, det jag uppnått vill jag ha uppnått av mig själv, av renviljestyrka.

Vad för slags beteende hos människor klarar du inte av?
Människor som inte har något djup eller inte kan lyssna och förstå, empatilösa. det är nästan skrämmande!

Vad tycker du är viktigast i ett förhållande?
Skratt och leenden. sen kommer väll tillit ochdialog.

Du gör ju egna smycken. Vilket smycke är du mest nöjd med?
Handsmycket är jag väldigt glad över just eftersom att det blivit så populärt, men jag älskar även mina axelsmycken. Använder dom ofta!

Nämn ett modemåste i sommar.
Pasteller!

Vilket av dina klädesplagg använder du mest?
mina skinnbyxor från zara, dom kan jag använda när som helst till ALLT! jeans skrämmer mig, så skinnbyxor är ett underbart alternativ!

Vad för slags humor har du?
Jag är den som skrattar åt allt, jag skrattar även om jag inte tycker att det är kul bara för att va snäll. Men jag har aldrig själv dragit ett Bellman skämt eller en rolig historia och kommer nog aldrig att göra.

Vad är viktigast i livet för dig?
Människomöten!

Och till sist. Vad skulle du välja om du aldrig mer fick bära smycken, eller att varje dag använda mjukisbyxor överallt och alltid?
Aldrig mer bära smycken (hemska tanke), då kanske jag kan fortsätta klä andra i smycken som jag gjort? alltid något.

http://webnews.textalk.com/se/article.php?id=417190&context=69439


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0