Jag får ingenting att gå ihop för då går jag isär

Okej nu är det så här. Jag har försökt ladda upp bilder från i fredags både igår och idag och det går inte. Sånt gör mig så himla irriterad och jag vill bara slänga datan genom fönstret. Eller vårt internet. Nåt är det som gör att det inte funkar.

 

Jag har söndagsångest också. Jag har så sjukt mycket jag ska hinna göra i veckan. Jag kommer inte hinna. Det är nu jag sätter mig och skriver listor för saker som jag exakt ska göra hela veckan, annars går inte saker ihop.

 

Nu ska jag duscha och sedan plugga på inför naturkunskapsprovet imorgon som jag inte  har pluggat någonting alls till. Stabilt. Min naturkunskapslärare sa att jag kan faila på ett prov nu (kul med en lärare som säger faila) men ändå få det betyg jag vill ha och jag kan säga att jag kommer faila hårt imorgon.

Godnatt.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Ja men ååh vad bra att någon vill gå med mig och se den :D haha, tycker jag vi kan göra det någon dag framöver, helgen kanske?

2010-03-15 @ 14:30:49
URL: http://andieanderssson.blogg.se/
Postat av: Johanna

sv: Jaha! nä vad roligt! :) med vem/vilka?

avis jag blev nu! Ja, men det låter jätte bra :) puss

2010-03-15 @ 16:57:04
URL: http://andieanderssson.blogg.se/
Postat av: Johanna

sv: ååh vad roligt! :) Det är så min kompis också gör fast dom åker till italien om en vecka.

Ja men det låter toppen! :) <3

2010-03-15 @ 19:27:36
URL: http://andieanderssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0