Det här inlägget var väl mest riktat till mig själv

Det finns så sjukt många val här i livet. Jag blir rädd. Som nu läser jag Matte C men jag känner att det är sjukt svårt, jag greppar det inte och man måste lägga ner otroligt mycket tid och det har jag inte för jag satsar på MVG i alla andra ämnen. Jag måste ha Matte C om jag vill bli mäklare, med ett undantag och det skulle vara att plugga i Malmö. Men Malmö, va fan? Jag vet inte.

Yrken jag kan tänka mig att jobba med:

* Fastighetsmäklare
* Inom marknadsföring/PR
* På en tidning
* Egen företagare

Helst av allt skulle jag vilja starta eget. Jag tänker hur som helst hoppa av Matte C och kanske plugga upp det sen. Jag undrar hur mitt liv ser ut om 10 år.

Well, man ska inte ta livet så seriöst för det blir ändå aldrig som man tänkt sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0