I am not a robot- Marina And The Diamonds.

Vad har ni killar att klaga på, egentligen? Jag är inne i en period just nu när jag har..humörsvängningar. Kraftiga sådana. Igår började jag gråta X antal gånger. Först för jag såg en kille som var tunnt klädd och frös. sen när jag kom hem och kollade på tv som var lite sorgligt, sen när jag och mamma var ute på restaurang. Idag känner jag att jag vill slå någon samtidigt som jag känner kärlek till en del människor. I ena stunden alltså, i nästa gång blir jag förbannad på dom. Dom är väl min pojkvän ska tilläggas. Fast han inte är här och inte har gjort något. Och igår grät jag för att jag tänkte på en sak han hade sagt, jag blev rörd. Japp.

Det är lätt när det inte är svårt och svårt när det inte är lätt.


Kommentarer
Postat av: Millan

HAHAH tror jag ska visa dedär inlägget för David, som alltid gnäller på mina humörsvägningar och att jag grinar hela tiden!

Puss på dig!

2010-11-19 @ 13:37:12
URL: http://fintsomsnus.bloggplatsen.se
Postat av: Agnes

Hahha PMS är inte att leka med alltså... Puss på dig också!

2010-11-22 @ 07:56:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0