23.03

Det är läskigt hur livet kunde ha sett ut om någonting hände/inte hände.

Om
Torkel inte hade valt att hoppa av Matte E kursen på gymnasiet och läsa upp kursen efter gymnasiet och samtidigt jobba på Hölöskolan, så hade vi aldrig träffats.

Om jag inte hade valt att gå på Wendela Hebbegymnasiet så hade jag inte träffat de vänner jag har idag från min klass.

Om Sara inte hade trott att jag var Ellen under en gång på mellanstadiet (hon tog fel och jag fattade inte vad det var för random brud som plötsligt började prata med mig. och ja sara, det här vet du inte om men så var det) så hade vi inte börjat umgåtts och blivit bästa vänner.

Om jag inte gjorde ett stort val i åttan så hade mitt liv sett helt annorlunda ut idag.

Om jag aldrig hade börjat med hästar så hade jag bott kvar i sthlm och inte flyttat ut på landet.

Om mamma inte hade träffat pappa på en middag för länge sedan så hade jag aldrig funnits idag.

Osvosv. Sånt där är märkligt. De där "om:en" har stor betydelse i livet. Jag undrar vad mitt nästa om blir.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0