Idag är en bra dag.

Ellen: Agnes, vad är en giljotin för något?

Agnes: Ja men du vet en sån där sak som halshugger folk.

Ellen: Jahaaa jag trodde det hade med politik att göra!

Klockrent Ellen. Tur för dig att du röstar på rätt parti i alla fall.

Och då syftar jag på ett parti som inte kör med smutskastningskampanjer för att ragga röster. Jag menar, är de såna bra förebilder som gör så och föregår de som ett gott exempel? Klanka ner på andra för att själv nå toppen. De kommer knappt ens med vettiga förslag själva utan kör på "åh ni är så dåliga blabla". Ja men kom med något bättre förslag då? Nej då blev det lite knepigt va. Osvosv. Usch.

23.30 ska jag förresten vara på skavsta flygplats och hämta Lara, min spanjor. Det blir...intressant. Hon frågade om vi har värme i våra hus i Sverige, tror säkert att det går isbjörnar på gatan också. På lördag ska vi ha kräftskiva hemma hos Kevin med alla spanjorer, det har jag och Elin bestämt. Hoppas det är okej för Kevin också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0