1807

Igår hade min klass studenskiva. Det var roligt. Väldigt roligt. Nu är jag så stressad för nästa vecka ska vi ha FN-rollspel, projektarbetet ska in och en stooor rapport i internationella relationer ska lämnas in. Dessutom måste jag skriva om livets mening idag vilket stressar mig ännu mer. Livets mening.. Jag tycker inte man kan säga livets mening är "det här" osv. Det är ju individuellt. En del anser att deras mening med livet är att följa koranen medan någon annan tycker något helt annat. Men i grund och botten tror jag att förutsättningen för att känna någon mening med livet så är det valmöjlighet. Jag gör skillnad, jag kan göra vad jag vill. Att inte känna sig fast vid något utan valmöjlighet. Det kan vara att man känner sig stoppad av en person eller så väl som möjligtvis en drog. Om man inte känner det, så tror jag inte man ser någon mening med att leva.

Ja man kan ordbajsa mycket när man egentligen borde göra något helt annat.

Kommentarer
Postat av: J

Hur går det med boken? kan man få köpa den sen ?? :)

2011-04-08 @ 00:58:05
Postat av: DANIELA

Djuuuupt, I like it!

2011-04-08 @ 11:52:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0