.

Det är typiskt. Jag är aldrig sjuk, aldrig. Men så igår på jobbet exploderade mitt huvud och jag skakade konstant av kyla. Jaha. Hem och så hade jag feber på 38,7 grader. Jaha. 3 dagar kvar tills jag åker iväg och jag är sjuk. Men likt ett under så hade jag ingen feber när jag vaknade imorse. Fast jag är utmattad. Ringde hur som helst och sjukanmälde mig.

Nu har jag ångest. Oj, jag jobbar inte fast jag egentligen skulle det. Känner att jag måste alltid ge 100% av mig själv, även när jag är sjuk. I alla situationer. Oj, jag fick inte MVG i alla ämnen. Jag dör? Och sedan denna eviga strävan efter att man ska vara lycklig. Men jag tror inte på det. Det går inte att jaga efter sin egen lycka. Lycka är ett jävligt laddat ord också, tycker inte om det egentligen. Jag är ute efter nåt mer okomplicerat och fritt från prestation. Harmoni. Harmoni är mer bestående.


Kommentarer
Postat av: Lowa

hej!!



kom gärna o hälsa på min blogg: lowashund.blogg.se



///Tack

2011-12-29 @ 11:58:26
URL: http://lowashund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0