2209

Torkel är ju så jävla töntig som varje vecka typ berättar om vilken kändis som han är småförälskad i. Jag förstår inte vad han vill få ut av det, jag vet liksom att jag aldrig kommer bli så snygg som dom är. Förstår dock inte varför han inte har nämt Rachel McAdams. Hon är ju lätt den snyggaste kvinnan ever, tror jag är lite småkär i henne själv. Men då säger jag så här:

- ADRIAN GRENIER ÄR DEN SNYGGASTE KÄNDISEN SOM NÅGONSIN HAR VANDRAT PÅ DENNA JORD.

Torkel hade en affisch från hela entouragegänget där Adrian är med i, precis vid sin säng. Lucky me! Dock så har han ju en stoooor plansch som är 2 meter hög på den där förra tjejen som var ansiktet utåt för Gina Tricot. Hon var dessutom i bikini.

Men det är jättebra, då kan jag kolla på Adrian Grenier och han på Gina Tricot tjejen i bikini när vi ska sova istället för att kolla på varandra. Perfect...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0