För dig ska jag göra det tusen gånger om.

Alltså jag fick ju bästa presenten av min pojkvän när vi firade 3 år tillsammans. En hårddisk på 500 GB fullproppad med alla slaga serier och en del filmer.

Imorgon när jag är ledig ska jag endast ligga hemma och kolla på serier. Och på lördag har jag och Ellen fixat en överraskning till mamma och Eric. Idag fick vi förresten våra studenmössor GAAAAAAAAAAH. Underbart! Ca 3½ månad kvar nu. Sen ska jag jobba, jobba jobba, resa, resa,resa, plugga, plugga, plugga. Men vi säger att jag inte ska ha mitt liv så förbestämt. Det ska vara lite oförutsägbart för jag tror att allt blir mycket roligare då.




Har lagt upp den här bilden förut, men jag älskar att jag inte var "beredd" när den togs, att det är vid havet, att det var varmt och att den ger en känsla av frihet. Så vill jag alltid ha det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0