Hon stod på gatan medan rymdskeppen sände meddelanden genom atmosfären.

Nu ska jag till skolan och prata om fjärde moseboken i 3 minuter så får jag MVG i religion. Soft. Sen ska jag och cheyerna på bio. Jag ska äta mycket godis. Mmmm. Jag ska för en gångs skull inte köra för Malin har tagit körkort. Så grymt... Och jag har namnsdag idag, Agnes. Alltså vad fan skriver jag det här för? Jag menar, vem faaan bryr sig? Jaha hon ska på bio. Ok. Jaha hon ska till skolan. Ok. Jaha hon har namnsdag. Ok. När jag läser andras bloggar där det står "idag var jag i skolan och nu sitter jag framför datorn med en kopp thé" så tänker jag "jahapp, då vet jag det". Man skulle kunna göra så mycket annat än att läsa om någon som dricker en jävla kopp thé.

Ändå läser jag det. Men jag har en förmåga att göra saker utan att tänka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0