We kissed on a corner, then danced through the night.

Första inlägget för i år då.

Mitt nyår var hur bra som helst. Trerättersmiddag hemma hos Elin med massa vänner och pojkvän. Vi åt, drack, spelade spel och vid tolvslaget åkte vi till Södertälje. När vi stod vid maren i centrum och såg på fyrverkeriet så hände följande:

- Vi gick in under tak för att det var inte alla som var stabila med sina fyverkierer om man säger..
- Plötsligt kände jag något på min kind som kändes som en örfil
- Torkel går till några killar som tydligen har smällt småraketer under taket där vi står
- Jag undrar varför dom skriker på varandra
- Jag förstår att jag blev träffad på kinden
- Torkel frågar hur de kan skjuta raketer mot folk, de svarar "men det är ju nyår"
- Killarna knäar Torkel
- Mormor ringer
- Jennifer kastar sitt glas vin på en av killarna
- Torkel går för att hitta någon polis
- Poliserna är inte kvar

Det blev inget stort sår men det var läskigt att det var två centimeter från ögat. Om det var ett fyrverkeri hade jag varit död. Men annars är jag väldigt nöjd med mitt nyår. Det här året kommer bli GRYMT med studenten osv. Jag har hela världen framför mig.

Kommentarer
Postat av: johanna och amanda

Tävling på bloggen nu , var med och delta :D

2011-01-07 @ 16:01:44
URL: http://smadjurstassen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0