24 okt

Oj. Läste igenom mina senaste inlägg och usch vad deppiga dom är. Saken är den att jag är inte en sån person som skriver om hur min dag har varit osv. Dels för att jag inte orkar lägga ner tid på att skriva ner något som jag ändå har upplevt och dels för att jag undrar vem fan som skulle vilja läsa om vad jag har ägnat min dag till. Och jag skulle aldrig lägga upp en "dagens outfit". Inte för att jag inte tycker om att läsa om andra som gör det, bara för att jag ser ingen mening med att själv göra det.

Men nu kan jag skriva några såna där härligt klämkäcka blondinbella meningar om mitt liv. För de som undrar. Beskriva mig själv så ingen tror att jag är en deppig tjej. Jag jobbar på Hemköp men ibland på en förskola och ett växthus. Jag försöker jobba så mycket som möjligt för på nyårsafton så åker jag på mitt livs resa/äventyr med en utav mina bästa vänner. Vi kommer vara borta i sisodär fem månader. När jag kommer hem så fortsätter jag antingen jobba i ett år till eller så börjar jag plugga. Jag vill plugga antingen utveckling/internationellt samarbete eller så vill jag bli fastighetsmäklare. Vet inte riktigt vad man blir på det första alternativet. Man gör världen bättre typ? Jag har nog alltid haft lite jesuskomplex. Vilket ändå är själviskt på något sätt. När jag hjälper någon så mår jag bra utav det och jag vill uppleva den känslan igen. Själviskt. Fast båda vinner på det. Sen ska jag köpa en lägenhet i Stockholm också. Vet dock inte om jag kommer göra det nästa år. Har för stor seperationsångest från min syster. Eller så gör jag inget av det där? Livet kanske får helt andra riktningar om några månader och då välkomnar jag det. Jag känner även på mig att en sak i mitt liv kommer inträffa som jag inte skriver här. Bara för att jag ska vara så där töntigt kryptisk. MmMmm.

Hur som helst så är jag inte en deppig tjej med dåligt självförtroende. Jag är väldigt glad och skrattar ofta. Mest när jag är med Ellen. Imorgon ska jag träffa mina vänner och då kommer jag ha väldigt kul. Kommer antagligen tävla mot Malin om vem som kan köra snabbast med våra bilar. Nåväl, vet inte om jag försökte bevisa något för er eller för mig själv. Är nog inte riktigt medveten om att någon läser det jag skriver, skriver mest till mig själv. Antagligen därav "bristen" på hur min dag har sett ut. Känns lite tokigt att beskriva för sig själv hur dagen har varit. IALLAFALL- godnatt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fiint tjejen!! <33333

2011-10-28 @ 18:22:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0