Talking smooth and play by the rules, like a lady.

Onsdag 29 februari 18:53 Bangkok

Hej!

Just nu sitter vi pa flygplatsen i Bangkok. Frida och jag har bara sovit 2 timmar pa ett dygn sa vi lar dacka direkt pa planet. De senaste dagarna har vi varit i Vang Vieng som ar sa kand for sin tubing. Vi gjorde det men vi hyrde inte tube for vi ville inte do. Helt livsfarligt speciellt nu med tanke pa torkan. Vi "hangde" dar hur som och det var trevligt. Men Vang Vieng var lite for galet pa manga satt sa det ar skont att komma ivag. Jag gillade Laos dock. Otroligt trevliga manniskor, fint vader och valdigt billigt. Dock tror jag nog inte att jag kommer aka tillbaka dit. I sana fall skulle jag hellre vilja vara mer i Vietnam. Det som var roligt i Laos var att vi traffade manga backpackers, det var lite daligt med det i Vietnam. Frida och jag har det jattebra, jag har fatt en ovana att lagga min hand pa hennes huvud nar jag sover och hon ser till att jag inte spiller mat pa mig. Men det kan vara trevligt med lite annat socialt umgange ocksa.

Nu har vi tva veckor pa Bali framfor oss med Ellen, Elin och Malin. Kommer bli grymt! Har saknat min syster och vanner sa mycket. Iiih. Inte gar det att ladda upp bilder heller. Ville mest bara saga att vi mar bra.

Kommentarer
Postat av: Carina Säfström

Kul för dej att Ellen kommer men nu får vi sakna henne OCKSÅ! Fortsätt njut av livet.

2012-02-29 @ 17:13:07
Postat av: ann och thomas

Ju mer man tänker, desto mer inser man att det inte finns något enkelt svar.Citat:Nalle Puh

Härligt med två veckor på Bali! NU blir jag riktigt avensjuk!!!!! Ha det gott Kram

2012-02-29 @ 18:09:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0