But if it bleeds and bleeds without regrets, it's alright.

Onsdag 1 februari 20:53 Phnom Penh

Hej!

Nu ar vi i Kambodja. Vi kom hit igar och det intryck vi har fatt ar att det ar fattigare an Thailand men dom kan battre engelska har. Vi har inte hunnit se sa mycket av staden sa jag far aterkomma med uppdatering senare. Idag har vi hur som varit pa central market vilket var coolt. Imorgon ska vi till killing fields och ga pa museum.

Veckan som gatt har varit hur bra som helst. Sa kul att mamma kom hit! Vi var i Krabi tva dagar och sen akte vi till en strand som hette Tonsai som var underbar. Dar stannade vi resten av veckan. Vi har atit god mat, solat, akt longtail boat, druckit drinkar och mycket mer. Jag saknar henne nu! Vara vanner Hannes och Adam kom till Tonsai ocksa sa jag och Frida hangde lite med dom ocksa. Mycket bra vecka helt enkelt. Jag har inte skrivit sa mycket om att vi traffar sa mycket manniskor, men det gor vi. Vi har hangt med fransman, tyskar, britter, thailandera, kanadensare och en svensk. Manniskomoten ar nog det rikaste man kan fa.

Bilder!:


Mamma och jag pa en mysig restaurang.





Vi hittade en restaurang dar maten kostade 7 kr. Sjukt.

Nar vi lag pa stranden borjade det SPOregna. Da fick vi springa och soka skydd.



Adam och Hannes!

Vi hangde pa mysiga barer. Mamma vill att det ska se ut sa hemma hos henne..


Vi paddlade kajak.

Och akte bat till olika strander.




Barnen har fascineras av oss for vi ar skandinavier. Det ar ju inte sa mycket turister har, vilket vi gillar! Det ar inte som Thailand dar det pratas mer svenska an thailandska.Det har barnet ville tydligen kanna pa Frida.. Haha den var sa sot.

Bild fran marknaden idag. Det var valdigt coolt.

Den har bilden ar till dig Jennifer!

Frida ville ta kort pa munken sa jag fick satta mig bredvid lite diskret.


Himmel sa mycket bilder det blev! Det ar svart att beskriva med ord hur vi har det. Men vi har det hur bra som helst och jag vill verkligen inte aka hem. Vi lever livet och jag ar sa glad att vi akte. Det ar nog det basta jag gjort i hela mitt liv. Jag far mer perspektiv och kanner mig lite klokare. Ungefar sa. Om tva dagar aker vi till Siem Riep och nar vi ar fardiga har sa drar vi till Vietnam och darefter Laos ar tanken.  Det blir bra det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0