Maria säger: "Om Stockholm brinner åker vi dit! För där rör dom på fötterna, svänger på höfterna.

Onsdag 15 februari 18:18 Saigon

Jag <3 Saigon. Jag alskar den har staden! Far en kansla av Bangkok och New York, aven fast jag inte har varit i New York. Man fylls av sa mycket liv har. Staden ger verkligen energi.

Idag var vi pa utflykt till Mekong deltat. Det var valdigt kul. Vi holl i ormar, gick i djungeln, akte bat, shottade ormvin och mycket mer. Underbart bra dag.


Dagen borjade med att vi tog en bat till en o!

Sen gick vi till en bifarm. Befolkningen har brukar lata sig bli stuckna, det ska tydligen vara bra for levern..

Sen shottade vi ormvin, risvin och bananvin. Det var vidrigt.

Klappade en orm.

Kanske inte syns pa bilden men jag var livradd har for ormen tog tag om min midja bakifran och "kramade" mig. Nar jag skulle ta bort den tog den tag om min arm och ville inte slappa. Hua.

Sedan gick vi genom en by i djungeln.

Och sa paddlade vi! Eller inte vi. Annu battre.


Sen at vi fisk!

Dagen avslutades med musik... En upplevelse helt klart.

Imorgon vantar nya aventyr pa en buss i 23 timmar. Heja oss! Bussen tar oss genom halva landet mot havet. Vi alskar havet. Det har blivit som en del av oss. Jag maste bara saga: JAG AR SA GLAD ATT VI AKTE. Om ni har mojlighet att rymma ivag sa gor det fo helvede. Har aldrig kant sa mycket endorfiner sprudla i min kropp. Iiih.

Kommentarer
Postat av: ann och thomas

När du trillar ner på någon räcker det inte att säga att du inte kunde hjälpa det, när allt kommer omkring kunde han förmodligen inte heller hjälpa att han hamnade under dig. citat: Nalle Puh



Underbara bilder! Man blir bra sugen på att "rymma" iväg, här snöar det och snöar det och..... Kram på er båda!

2012-02-15 @ 13:42:46
Postat av: Mamma

Sååå underbart. Jag vill verkligen rymma iväg till Vietnamn.

Sen slog det mig att vilken bra lever jag måste ha...

Kramar till er båda, fina fina tjejer!!

2012-02-15 @ 15:33:26
Postat av: jennifer

Mysigt ni har det! Den där fisken ser dock läskig ut!Gillar salladsbladen under haha. Hoppas att den var aptitlig! älskar er!

2012-02-15 @ 21:49:06
Postat av: Saerdna

Blir en lottorad på lördag..

2012-02-16 @ 10:14:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0