I hela mitt liv - hela mitt liv, men det känns som jag hör hemma i gullbergs kaj paradis.

Fredag 24 februari 18:36 Lau Prabang
Vi ar i Laos nu och det ar AWESOME. Vi kom hit igar efter 27 timmar pa sleepingbus(!!!). Kandes som vi inte kom framat for vi akte bara hogre och hogre upp i bergen pa en snarig vag. Vi fick stanna X antal ganger for att folk behovde spy. Men om man ar positiv som fan sa gar allting bra!
Nar vi val kom fram sa drog vi till en urmysig bar dar vi traffade Hannes och Adam! Valdigt rolig kvall som slutade med att jag och Frida rakade gora oversvamning pa deras toalett. Idag har vi varit vid ett vattenfall och det var sa himmelens fint. Vi tog en tuk tuk och det skulle ta en timme dit, men efter 40 minuter sa gick tuk tuken sonder... Panik. Da sag vi en annan tuk tuk komma korande sa jag strackte ut lill-tummen och bilen stannade! Da skrek vi "SPRING". Och sa sprang vi. Pa den tuk tuken akte en man med sina tva barn (2 och 4). Han forsokte overtala oss om att tro pa gud. Det var... intressant. Fick valdigt bra kontakt med hans son. Han gillade mig tror jag. Eller jag tror det for 2 minuter efter att vi stormade deras tuk tuk ville han sitta i mitt kna. Det ar ju gulligt.
Ikvall ska vi bowla. Det ar tydligen en grej man ofta gor har i Laos. Det kan bli kul. Imorgon far vi vidare till Vang Vieng. Full fart!
Vattenfall! Det var en riktig idyll.
Frida var cool och hoppade ner i vattnet med lian!
Sen skulle tant ga i vattnet.
Sen kom min kompis.
Vi passade pa att hanga lite. Kvalitetstid ni vet.
Har inte sa mycket mer att tillagga. Hoppas ni har det bra och ar lyckliga. Det ar jag.
:))))

Kommentarer
Postat av: ann och thomas

Fastän det är förfärligt gott att äta honung, så finns det ett ögonblick alldeles innan man börjar äta den, som är nästan ännu bättre. citat: Nalle Puh

Fattar ni hur härligt ni har det!!?? Hänga i lianer och bada i tropiska vatten!

Här hemma töar det, lite vårkänslor får man allt....bara några månader kvar nu till sommaren!!



Kramis

2012-02-24 @ 12:50:53
Postat av: Joanna Rebecca

Nej vad härligt!

Haha du är rolig.

Sjukt fina bilder!

Åh vad kul!

2012-02-24 @ 12:58:59
URL: http://joannarebecca.blogg.se/
Postat av: Malin

Sjukt fina bilder!

2012-02-28 @ 00:08:53
Postat av: Joanna Rebecca

Bästa låten du har som rubrik!

2012-02-28 @ 21:51:28
URL: http://joannarebecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0