One night in Bangkok.

Bangkok mandag 7:15

Hej! Nu ar vi i Bangkok efter en lang resa. Nar vi landade i Berlin for en mellanlanding pa 10 timmar sa traffade vi var gamla larare Jonas Hagung. Sjukt otippat! Han vantade pa en van fran samma plan och vi foljde med dom till svenska kyrkan och at frukost med dom och sen gjorde vi stan. Dom var sa snalla! Vi sag sevardheter och Jonas bjod pa korv.

Pa planet till Bangkok firade vi nyar ocksa. Personalen gick runt med skumpa, valdigt kul. Val framme i Bangkok delade vi taxi med tva svenska tjejer till Khaosan road. Det ar sjukt varmt har! Vi stannar tre dagar till och sedan beger vi oss vidare. Vi har kopt en karta och imorgon ska vi planera lite. Vi vill ut pa nagon o eller upp till bergen. Vi har det sjukt bra har i alla fall. Idag var vi pa zoo forresten. Och juste en acklig sak. Inatt kunde jag inte sova sa jag lyssnade pa musik och at jag godis i sangen (tack jennifer du ar bast!!). Nar jag vaknade pa morgonen var det bedbugs i hela pasen och dom hade bitit mig pa kroppen sa jag var helt rod. Vi skrek ratt hogt da.. Sa nu har vi lart oss att inte ha mat i sangen..


Vart hotellrum, ratt fint faktiskt.








































Frida nar igar nar vi at mat

Jag med latt jetlag..

Fridas drom gick i uppfyllelse nar hon fick halla i en orm..

Hinner inte ladda upp mer bilder nu! Nu ska vi ut och ata och sen se vad Bangkoks uteliv har att erbjuda.

Kommentarer
Postat av: Joanna

Kul att redan få en uppdatering! Haha sjukt kul med Jonas!

Läskigt med ormen, men sjukt att hon fick hålla i en så snabbt!

Ta hand om er! Saknar er!

2012-01-02 @ 13:48:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0