Jag vill leva livet varje dag.

Fredag Koh Thao 18:39

Here we go again. Igar satte jag mig vid datorn och skrev ett langt inlagg, sen gick det inte att ladda upp bilder och sen forsvann all text nar jag skulle publicera det. Svor hogt pa svenska sa jag fick sitta en halvtimme till men det gick fortfarande inte. Sa vi forsoker igen.

I sondags styrde vi riktningen mot on Koh Phangang. Efter en flera timmars lang buss och batresa kom vi antligen fram. Val pa on markte vi att vi hade bokat hotell pa andra sidan on sa vi delade taxi med nagra och efter en halvtimme slappte dom av oss mitt i ingenstans och vi forstod ingenting. Da kom en jeep fran hotellet som hamtade upp oss, han sa att det skulle bli en "bumpy road" tillbaka och det blev det minsann. Ramlade ner pa bilgolvet flera ganger. Vi var valdigt skeptiska just da. Men nar vi kom fram sa skrek/hopade vi av lycka. Det var rena paradiset. Helt avskilt och fantastiskt. Bottle Beach hette stranden vi bodde pa och vi bodde i bungalows. Dar levde (bodde, at, drack) for 100 kr/dagen. Valdigt avslappnad stamning. Det var ingen uppdelning bland befolkning och turister utan alla var en i ganget.

Sen dess har vi varit pa full moon party, legat pa stranden, gatt i djungeln, firat Fridas fodelsedag och mycket mer.

Vi har det mycket bra hur som. Nu ar vi pa on Koh Thao och imorgon ska vi prova pa att dyka.


Frida solar i Patong. Hennes mage brandes sonder totalt.. Vill inte saga vad var det jag sa men.. vad var det jag sa.

Vi gick en kvallspromenad pa stranden.

Pa full moon party gjorde vi bodypainting. Har ar dagen efter och jag gjorde tydligen ett peacemarke.

Jag, Markus och Frida firade Fridas 20 ars dag med middag pa stranden. Det var perfekt!
 
Sen tog vi en drink. Vet inte vem snubben langst till vanster ar..

Sen gick i upp for ett berg i djungeln i 3 (!!!) timmar. Dom andra klev pa med sina langa ben och jag hade det kampigt bakom dom och fick typ klattra dar dom elegant klev. Valdigt orattvist.

Men det var fin utsikt sa det var helt vart det.

Eller nastan iallafall...

Ha det bast dar hemma sa hors vi nar vi hors. Kram!

Kommentarer
Postat av: Joanna

Fin bild där på Frida från födelsedagen!

Häftiga miljöbilder! Fota mer! Vill se!

Åh ni verkar ha det så bra !

2012-01-22 @ 10:52:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0