.

Onsdag 18 januari 17:01 Koh Tao

Hej!

Vi ar fortfarande kvar pa Koh Tao. Idag kommer Frida forhoppningsvis ha tagit sitt dykarcertifikat sa ikvall ska vi nog fira lite. Imorgon ska vi vidare till on Phi Phi Island dar dom spelade in filmen The Beach. Igar hade Frida tyvarr ont i orat sa hon kunde inte dyka, men vi hyrde en moped (vet att du inte blir glad mamma men det gick bra) istallet och det var sa kul! Frida ville borja kora men nar hon inte kunde starta den (eller hitta tanklocket..) tog jag som gammal cross och moppetjej over. Vi korde ut pa sma vagar och kom till ett jattefint stalle som hette Freedom Beach. Dar at vi lunch pa en mysig restaurang med soldack och sedan badade vi! Efter det korde vi ut pa dom sma vagarna igen, Frida korde och jag satt bakom och sjong "cool rider". Pa kvallen gick vi till en frisor som klippte och fargade mitt har for 260 kr. Kandes som ett overkomligt pris.


Utsikten fran stallet vi at lunch pa igar. Det var sa vackert!

Vi sag en cool katt..

Sen badade vi!

Och solade.

Solade lite mer.

Sen tog vi moppen hem. Vi var nog de enda som anvande moppehjalm..

Sen tog Frida kort pa hur mitt har blev. Hon tyckte det blev sa lent sa hon pillade pa det hela kvallen.. Haha.

Kommentarer
Postat av: Joanna

Finns det blev Agnes! Saknar dig så mycket när man kollar på bilder på er. Låter som att ni har det grymt!

2012-01-22 @ 10:45:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0