I just want to be bothered with real love.

Torsdag 26 januari 18:44 Krabi

Hej vanner!

Det har hant en hel del sen jag senast skrev. Vi har varit pa Phi Phi Island som ar en riktig paradiso. Vi gillade den on bast hittills. Vi akte ut med en o och sag stranden dar filmen "The Beach" spelades in, var pa en strand med massa apor, snorklade osv. Men den roligaste handelsen kan nog ha varit nar Frida thaiboxades. Hon var sa grym och vann! Men hennes blamarke pa benet dagen efter ar det storsta jag sett. En riktig kampe.

Iforrgar akte vi till Krabi och igar fick vi besok av.. mamma! Ah sa glad jag blev av att se henne. Att fa lite trygghet i tillvaron. Frida och jag har klarat oss valdigt bra tillsammans, och vi har blivit som riktiga systrar. Men mamma ar alltid mamma. Hon hade tagit med sig massa bocker, klader, godis (!) osv till oss. Da blev vi glada. Hon ska stanna en vecka och vi ska se om vi kan aka ut till en o eller sa.

Nasta destination blir nog Kambodja forresten. Det ar ju ett valdigt korrupt och politiskt fortryckt land. Sa det lar ju bli svart i en del situationer men jag tror det kan vara nyttigt. Jag vill ju studera utveckling och internationella relationer sedan sa jag tror det kan vara nyttigt att i praktiken se hur forhallandena kan se ut i en del lander.

Lite bilder:


Nar vi sag den har skylten tankte vi "say what?"

Vi var tvungna att ta kort pa min sallad till min mat. Trodde det var ett skamt.

Seriost?

Sen sag vi apor!

Dom var sota som kom fram och ville halla en i handen.

Maya Beach! "The Beach stranden"

Som visade sig vara en riktig turistfalla..

Jag och Fridaco!

Frida och mamma dricker ol hela tiden. Kanner mig som ett barn nar jag ar med dom..

Finfinfin.

Yo y mi madre

Stranden vi var pa idag!

Nu ska vi satta oss pa massa balkong och sedan ska vi ut och ata. Vi har det bra vi. Puss!

Kommentarer
Postat av: Joanna Rebecca

Sjukt fin bild på dig och din fina mor!

Den sparade jag.

Och sen sparade jag bilden på dig med apan.

Jag dör! Vad fin!

Massa kärlek

2012-02-03 @ 22:21:19
URL: http://joannarebecca.tumblr.com
Postat av: Sara

Hej Agnes! :) Ser att ni har haft/har det ganska skönt o bra! Såg att ni hade vart på phi phi island, där har jag oxå varit :) Jättefint!



Saknar dig! puss

2012-03-17 @ 14:36:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0