"Inte en cell i min kropp kunde bry sig"

Torsdag 14.14 Bangkok

Man kan val latt saga att Bangkok har tagit oss med storm. Varmen har ar helt underbar men nu kanner vi oss ratt klara med Bangkok. Just nu sitter vi och vantar pa en buss som ska ta oss till Phuket. Vi lar stanna dar nagra dagar och sedan ska vi bege oss ut till oarna. Forsta on blir nog Ku samui (vet inte hur det stavas). Sedan ska vi till Krabi.

Igar var vi ute och festade lite. Traffade en kille som hette Matt som jobbar med att filma dokumentarer for BBC. Han var genuint trevlig och han ska till Kambodja vilket verkar sjukt nice. Vi kanske drar dit, vem vet? Det ar det som ar sa harligt- vi kan gora vad vi kanner for. Men vi ar forsiktiga. Fast igar blev vi lurade av en tucktuckforare. Regel nr 1 som backpacker:

- Var inte naiv och kom ihag att inget ar gratis.

Allt handlar verkligen om business har och det ar lite trakigt. Det ska bli kul att aka ut pa oarna, jag ar lite rastlos. Men det har livet passar mig bra just nu och jag ar sa glad nar jag tanker pa att jag har bra saker att komma hem till.


Hemsk bild! Naval, vi var pa McDonalds och jag grat av lycka nar vi stod i kon..

Min vapendragare och partner in crime. Vi ar en bra duo.

Jag Matt efter nagra Singha. Det syns..

Det har ar Matthew men han var sjuuukt lik Russel Crowe. Helt galet.

Har aker vi lite tucktuck som ar helt livsfarligt.

Vi gor lite sightseeing ocksa. Har var vi pa Gold Mount, ett tempel med massa munkar.

Vi ater for 5 kronor om dagen. Det ar sjukt!

Den har bilden far avsluta det har inlagget och den avslutade utekvallen igar.

Ha det bast i Sverige. Jag saknar er mina vanner och familj, men jag har det bra. Jag ar lycklig.

Kommentarer
Postat av: Lisa

guuud vad kul det är att läsa om hur ni har det, verkar helt underbart!! blir så sugen på att sticka iväg jag med när jag jobbat ihop pengar. i alla fall, ni får ha det så himla bra nu :D saknar er!<3

2012-01-05 @ 13:38:53
URL: http://ohthegoodlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0