Euphoria, take my hand.

Sondag 18 mars 16:55 Perth

Hej!

Har hander det mycket! Frida och jag har fixat bankkonton och vi har fatt jobb pa en farm. Dock ligger farmen i Byron Bay sa vi ska sa smaningom dra oss dit. Pa onsdag aker vi vidare mot Melbourne. Frida ska leta jobb dar och jag far se om jag ocksa gor det, jag ska ju jobba hela sommaren i Sverige. Och juste! Jag har bokat biljett hem, den 31 maj ar jag pa hemmaplan igen. Det kanns bra. Jag vet inte om jag ar riktigt klar med allt resande innan jag borjar studera. Kanske aker jag ivag nasta vinter igen? Time will tell.

Det som hant annars ar att vi har varit pa stranden, firat St Patricks day i Fremantle, jagat katt, blivit bjuden pa middag osv. Mycket bra dagar har vi haft. Imorgon ska Janet och Tony ta med oss pa rundtur och visa sevardheter som man bor se. Just nu bakar jag, Frida och "granntjejen" Hanna kanelbullar. Eller de bakar och jag gar runt med handerna bakom ryggen och sager "det ser bra ut". Hanna pratar norska, Frida pratar engelska och jag pratar svenska sa det ar valdigt forvirrande. Det slutade med att jag pratade svenska med Janet. Ikvall ska vi kanske med Hanna och hennes vanner till en strand och ha picknick.








Kommentarer
Postat av: Joanna Rebecca

Härligt!

2012-03-18 @ 10:52:16
URL: http://joannarebecca.blogg.se/
Postat av: ann och thomas

Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar. citat: Nalle Puh



Ser underbart ut på korten, det ser alltid underbart ut på era kort! Här sitter vi i ett ganska grått Sverige, det är ett tag kvar till vår, men den är på väg! Vad för sorts farm är det i Byron Bay?

Ta vara på varje minut och hälsa värd paret!

Kram

Ann och Thomas

2012-03-18 @ 10:58:25
Postat av: Andreas

ShiT vA avIS jAg blIR!

2012-03-19 @ 00:22:27
Postat av: Agnes

Ann! Det är en organisk farm och vi vet inte mycket mer än att vi får mat och boende gratis om vi jobbar där. Jag hoppas det finns djur! Vi får kolla upp lite mer. Kram

2012-03-19 @ 16:26:28
Postat av: Ylva

Det ser bra ut Agnes!

Saknar dig här hemma i Sverige. Träffade Ellen i måndags och jag är så nyfiken på hur ni har det. Jag minns inte om jag ens frågade henne om det, eller om hon berättade, men jag börjar ju bli senil... Jag längtar efter dig min extra syster. Ha det bäst! Puss o kram! <3

2012-03-21 @ 18:45:48
URL: http://ylviistankar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0